
» Svetlo, drzno in domišljavo!«
Skiny se spominja svoje dediščine in korenin blagovne znamke. Minimalističen, trendovski izdelki, ki jih povezujejo barvne kombinacije, obljubljajo največje udobje nošenja. Pester izbor nedrčkov, spodnjic, kopalk in pižam, je tisto kar Skiny dela posebno in unikatno. Udobna čipka, bombaž, mehka mikrovlakna, tvorijo osrednjo linijo, ki jih vsako sezono dopolnjujejo unikatni kosi. Rezultat vsega je harmonična celota, kompozicija brezčasnih klasik in elegantnih kosov z najvišjo stopnjo udobja. V svetu, kjer si vsak prizadeva udobja, dobrega počutja in samozavesti, je občutek in pristnost pravih materialov zelo pomemben. Ljudje smo postali zahtevni, sploh kaj je za nas dobro in kaj nam škodi. Vredno je to poudariti pri spodnjem perilu, saj je to prvi stik med kožo in zunanjim svetom.
Skiny je del HUBER Group zgodbe, ki se je začela 1986 kot sad družinskega podjetja. Majhen človek z velikimi sanjami je prispel v Ameriko in požel plodove svojega trdega dela, ki ga je leta 1883 začel kot prodajalec suhih barv v svojem podjetju. Z vsemi vzponi in padci pa se danes lahko pohvalimo z lastno neodvisno prodajno in trženjsko organizacijo v Mäderju (Vorarlberg, Avstrija) in Marseillu (Francija). Razlikujejo se glede na ciljne skupine in mednarodno usmerjenost v 50 državah po vsem svetu. Skiny kot blagovna znamka ne zadovoljuje samo določene starostne skupine, temveč tiste, ki sledijo določenemu življenskemu slogu. Kar pomeni utelešenje čistih, samozavestnih, ženstvenih in seksi oblačil. Svoje kolekcije lahko usmerimo v tri segmente. S&Y by Skiny kot podznamka, Skiny, ki velja kot koncept trgovina v trgovini in Skiny BLACK, ki je novo okolje blagovne znamke. Glavna gonilna sila vseh segmentov pa so kakovost, inovacija in oblikovanje s poudarkom na prodajnih mestih, ki zagotavlja trajnost pri mednarodni rasti in pozicioniranju znamke. Poleg dobro postavljenega vizualnega trženja ima pomembno vlogo tudi zasnova koncepta trgovine.
Ekipa Skiny Slovenija







